Friday 2 March 2012

kim jongkook oppa running man


jongkook oppa... sparta kook... hehe... aurm... aku kadang-kadang minat la juga dengan sparta kook.. @ nama cute dia kookie... haha... gwiyeoun... haha...pergh.. dia memang smart... intelligent gler. tapi kalau nak diikutkan hati aku ni.. aq memang tak baper suka dia.. coz dia selalu menyusahkan jaesuk hyung aku. aku memang cukup marah bila ada orang buli jaesuk hyung aku tapi kalau choi minsoo yang buli jaesuk hyung, aku memang suka... haha... ops.. now ngah citer sal jongkook not jaesuk hyung.. hehe... cool giler! erm... tapi ramai member aku yang sokong jongkook ni. aish... gwaenchana... 

tapi kalau korang tengok running man episod 63 & 64. guest dia group girl generation a.k.a SNSD... antaranya taeyeon, seohyun, jessica, hyeoyeon, yoona, and yuri. memang kelakar... jongkook pilih seohyun as his partner. yang aku tak boleh blah nyer, dia boleh tak tahu nama seohyun.. haha... cute!! heehe... :) gwaenchana oppa...
jongkook memang jaga permakanan dia... dia tak minum kopi @ minuman yang berkafein la.. hehe... makan pun tak banyak.. macam mana ley tumbuh muscle pun aku tak pasti...
tak kisahla...

satu perkara yang aku suka tantang jaesuk ni.. dia seorang yang menghormati kaum wanita.. dia layan ji hyo dengan baik.. time ji hyo ada cakap nak masuk group dia. dia tak banyak songeh.. and just accept that... that's i like it!
sekarang aku nak describe jongkook ni based his name..

 J: jaguar... same alike jaguar.
O: oh no! sparta kook coming!
N: no noise. when there has a calm, there is sparta kook.
G: gwiyeoun namja
K: keeper for his group
O: outran. really fast.
O: onrush.haha... always chase his enemies.
K: knowledge guy

 anyway, that's all about him.. always support kim jongkook oppa... hwaiting!! <3

No comments:

Post a Comment